Audit intern

Auditul securitatii si sanatatii in munca (SSM) si situatii de urgenta (SU) reprezinta o procedura esentiala pentru o companie care doreste sa isi evalueze situatia in raport cu reglementarile in vigoare din domeniile SSM si SU. Auditul poate fi realizat intern sau poate fi externalizat catre o firma de profil.

 

Specialistii Isera Consulting Services SRL pot oferi un audit in domeniile ”securitate si sanatate in munca” si ”situatii de urgenta” prin care se verifica respectarea prevederilor legale in domeniile SSM si PSI-SU. Acest audit se realizeaza la punctele de lucru ale beneficiarului si se deruleaza in 3 etape:

 

1 – Vizitarea / inspectarea tuturor locurilor de munca. In aceasta etapa se vor urmari daca sunt respectate cerintele legale in privinta:

-conditiilor de lucru

-cailor de acces si evacuare

-dotarii cu echipamente de protectie

-starii echipamentelor de munca

-zonelor cu pericol de incendiu si/sau de accidentare

-semnalizarii de securitate

-mijloacelor de aparare impotriva incendiilor

 

2 – Verificarea documentelor specifice de SSM si PSI-SU. Se va urmari existenta si intocmirea corecta a:

-autorizatiilor si avizelor necesare functionarii

-documentatiilor tehnice

-procedurilor de instruire a lucratorilor

-dispozitilor de organizare

-organizarii interne in domeniul SSM-SU

-registrelor de evidenta si control

 

3 – Intocmirea unui raport scris. Prin acest raport sunt prezentate toate neconformitatile organizatorice, administrative si tehnice. Mai apoi se intocmeste un program de masuri si proceduri pentru eliminarea neconformitatilor constatate.

Incearca serviciile noastre