Securitate si sanatate in munca - SSM

Asigurarea securitatii si sanatatii la locul de munca este o obligatie legala, dar mai important, o necesitate, a oricarui angajator, fie el persoana fizica autorizata, sau companie multinationala.

Din punct de vedere LEGAL, necesitatea apelarii la un serviciu extern de prevenire si protectie in domeniul SSM apare fie atunci cand angajatorul nu dispune de personal competent si/sau cu calificarea minim obligatorie in domeniu, fie in situatia in care modul de organizare interna (lucratori sau persoane desemnate, sau serviciu intern de prevenire si protectie) nu este suficient pentru a acoperi nevoile companiei in vederea asigurarii securitati si sanatatii la locul de munca.

Dincolo de necesitatea legala, NEVOIA de a apela la un serviciu extern profesionist vine din factori mult mai relevanti:

⦁ Un serviciu extern lucreaza cu un numar mare de companii, cu diverse domenii de activitate, cu moduri diferite de aplicare si implementare a legislatiei SSM

⦁ Un serviciu extern lucreaza cu un numar mare de companii, cu diverse domenii de activitate, cu moduri diferite de aplicare si implementare a legislatiei SSM

⦁ Serviciul extern a intampinat, in activitatea sa, mult mai multe, si felurite situatii decat cele cu care se poate intalni o singura companie⦁ Ca atare un serviciu extern este mult mai in masura sa preintampine problemele dumneavoastra sau a le gestioneze atunci cand apar

⦁ Serviciul extern lucreaza in mod constant cu toate tipurile de documente necesare unei companii. Ca atare, modul de lucru cu documentele specifice SSM este unul sistematic organizat, usor de urmarit si de implementat in compania dumneavoastra

⦁ Serviciul extern lucreaza in mod constant cu toate tipurile de documente necesare unei companii. Ca atare, modul de lucru cu documentele specifice SSM este unul sistematic organizat, usor de urmarit si de implementat in compania dumneavoastra

⦁ Serviciul extern va cunoaste intotdeauna ce tipuri de documente sunt necesare, in functie de specificul activitatii dumneavoastra

⦁ Prin frecventa si volumul activitatii sale, un serviciu extern isi imbunatateste si completeaza continuu baza de cunostinte, este la curent cu toate schimbarile atat legislative, cat si ca mod de lucru practic

⦁ Prin frecventa si volumul activitatii sale, un serviciu extern isi imbunatateste si completeaza continuu baza de cunostinte, este la curent cu toate schimbarile atat legislative, cat si ca mod de lucru practic

⦁ Serviciul extern este format din o echipa cu experienta, persoane cu calificari multiple in diverse domenii de activitate, astfel 

Activitatea de securitate a muncii va fi planificata, administrata si urmarita intr-un mod sistematic, bine organizat

Colaborare

Colaborand cu noi, veti beneficia de serviciile unei companii cu peste 15 ani de experienta in domeniu, cu o echipa dinamica, de profesionisti, cu o mentalitate centrata pe prestarea de servicii in folosul clientului. Noi ne luam angajamentul de a fi un partener real clientilor nostri, si ne desfasuram activitatea in asa fel incat clientul sa resimta un real castig si folos de pe urma contractului incheiat cu noi.

CE VA OFERIM?

⦁ Identificarea si evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale

⦁ Identificarea si evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnaviri profesionale

⦁ Intocmirea si actualizarea planului de prevenire si protectie

⦁ Elaborarea de instructiuni proprii de securitate a muncii pentru activitatea desfasurata, echipamentele de munca utilizate

⦁ Intocmirea tematicilor de instruire la angajare si periodice

⦁ Instruirea, testarea si consemnarea fiselor individuale de instruire pentru toti salariatii beneficiarului

⦁ Instruirea conducatorilor locurilor de munca

⦁ Inspectii periodice la toate locurile de munca, verificarea respectarii cerintelor SSM si intocmirea de rapoarte scrise privind neregulile sesizate si masurile dispuse in vederea remedierii

⦁ Intocmirea raportului de expertiza cu privire la starea securitatii si sanatatii muncii si situatiilor pentru toate locurile de munca care apartin beneficiarului

⦁ Elaborarea normativului propriu pentru acordarea echipamentului individual de protectie

⦁ Elaborarea sau actualizarea, dupa caz, a documentelor prin care se stabilesc atributii si raspunderi din punct de vedere SSM (decizii interne, anexe la fisele de post, anexe la regulamentul de ordine interioara, etc.)

⦁ Asistenta tehnica cu ocazia controalelor efectuate de catre inspectorii de munca

⦁ Asistenta tehnic cu ocazia auditurilor de terta parte (clienti, asiguratori etc)

⦁ Asistenta tehnica cu ocazia producerii de accidente de munca, incidente periculoase (Aceste situatii impun luarea unor masuri urgente cu caracter obligatoriu. Noi asiguram in permanenta comunicarea cu clientul in cazul producerii acestor evenimente nedorite)

⦁ Asistenta la sedintele Comitetului de securitate si sanatate in munca

⦁ Asistenta tehnica in vederea realizarii masurilor dispuse cu ocazia controalelor efectuate de catre Inspectoratul Teritorial de munca sau Inspectoratul pentru situatii de urgenta

⦁ Elaborare alte documente de specialitate, dupa caz

Incearca serviciile noastre